پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

۸ تا از جالب ترين برنامه هاي گوشي آيفون كه حتما بايد داشته باشيد!

۱۱ بازديد

۱- ۹GAG

۹GAG يك وب سايت محبوب سرگرمي است كه عكس هاي جالبي به اشتراك مي گذارد. اين وبسايت يك برنامه مخصوص براي آيفون دارد كه دسترسي به گالري عكس هاي وب سايت را آسان مي كند. بنابراين مي توانيد برنامه را دانلود كنيد و از طنز هاي جديد، بخش روزانه طنز سياه و تصاوير داغ روز لذت ببريد. حتي متوجه نخواهيد شد كه چطور وقتتان با ديدن عكس هاي ترول يا عكس گربه هاي اخمو سپري مي شود. فراموش نكنيد كه مي توانيد تصاوير جالب را در حساب Dropbox خود ذخيره كنيد و آنها را با دوستانتان به اشتراك بگذاريد!

دانلود برنامه ۹GAG در AppStore

۲- TALKING TOM

تام سخنگو يك گربه ملوس و خوشحال است كه در آيفون يا اندرويد شما زندگي مي كند و با شما صحبت مي كند. اين موجود تقريباً يك تاماگوتچي مدرن است (حيوان خانگي ديجيتالي). مي توانيد با اين گربه بازي كنيد، به او غذا دهيد، او را غلغلك دهيد، با او آواز بخوانيد، و غيره. اين بازي در سرتاسر دنيا فوق العاده محبوب شده است و اكنون “امكانات” بيشتري از آن در دسترس است. مي توانيد با تام تجربه و ماجراجويي هاي بيشتري بدست آوريد يا با دوستش آنجلا بازي كنيد. اگر نمي دانيد چگونه كودكان خود را در حين آشپزي يا تميز كردن خانه ساكت كنيد، اين برنامه را بر روي آيفون يا آيپد خود دانولد كنيد و اجازه دهيد تام از همه چيز مراقبت كند.

C:UsersPCDesktopTalking-Tom-app.jpg

دانلود برنامه TALKING TOM در AppStore

۳- IFUNFACE

آيا درباره سايت JibJab چيزي شنيده ايد يا از آن استفاده كرده ايد؟ خب، iFunFace شبيه به اين ويرايشگر ويديوي آنلاين است. با استفاده از iFunFace مي توانيد چهره خود را بر روي يك كاراكتر خنده دار قرار دهيد و فيلم شخصي خود را بسازيد. به سادگي يك عكس از كتابخانه آيفون خود آپلود كنيد و يا يك عكس جديد بگيريد، صورت خود را از آن برش داده و يك كاركتر را انتخاب كنيد. ممكن است اوايل استفاده از آن برش دادن چهره تان كمي وقت گير باشد، اما وقتي خوب آن را ياد بگيريد فقط چند ثانيه زمان مي برد. بنابراين گوشي آيفون خود را بگيريد و يك ويديوي كوتاه و جالب درست كنيد. مي توانيد بعد از اتمام كار ويدئوي خود را در YouTube ،Vine ،Vimeo ،Instagram ،Coub ، Facebook و ساير شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد. يا آن را از فرمت M4V به فرمت MP4 تبديل كنيد و در رايانه شخصيتان ذخيره كنيد.

C:UsersPCDesktopiFunFace-app.jpg

دانلود برنامه IFUNFACE با iTunes

۴- IFUNNY

برنامه iFunny مي تواند ساعت ها شما را سرگرم كند. iFunny عكسهاي خنده دار تصادفي را نشان مي دهد و مي توانيد به هر عكس راي دهيد. فراموش نكنيد كه براي لذت بردن از اين برنامه رايگان بايد همواره به اينترنت متصل باشيد. همچنين مي توانيد خودتان يك عكس بسازيد و براي دوستان خود ارسال كنيد. لطفاً توجه داشته باشيد كه اين برنامه حاوي محتوا براي افراد بالغ است، بنابراين بهتر است آن را از دسترس كودكان دور نگه داريد.

C:UsersPCDesktopiFunny-app.jpg

دانلود برنامه IFUNNY در AppStore

۵- DRAGON DETECTOR

آيا فيلم ها و بازي هاي فانتزي را دوست داريد؟ آيا تا به حال روياي ديدن يك اژدها را داشته ايد؟ اكنون مي توانيد اين كار را با برنامه Dragon Detector انجام دهيد. اين برنامه يك اژدهاي سه بعدي را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي تواند پرواز كند و از دهانش آتش خارج كند. اژدها به حركات شما پاسخ مي دهد. به عنوان مثال، مي توانيد آن را هل دهيد تا روي يك سطح صاف مثل زمين راه برود. علاوه بر اين، Dragon Detector شامل گزينه اي است كه به شما كمك مي كند تمام اژدها هايي را كه در حال حاضر در حال پرواز هستند را ببينيد. اين برنامه را از دست ندهيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.