جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بازيابي رمز اينستاگرام : ۲ روش كه رمز عبور اينستاگرام تان را پيدا كنيد

۱۰ بازديد

اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي با محوريت عكس و ويديو است كه محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران مجازي كسب كرده است.

كاربران زيادي روزانه عكس‌، ويديو و استوري‌ها را براي يكديگر به اشتراك مي‌گذارند. براي بسياري از شما پيش آمده است، به هر دليلي رمزعبور اينستاگرام خود را فراموش كنيد. در اين مقاله به شما ۲ روش آسان بازيابي رمز اينستاگرام را مي گوييم.
بازيابي رمز اينستاگرام۱. روش اول بازيابي رمز اينستاگرام از طريق ايميل وارد صفحه اصلي اينستاگرام شويد. گزينه  Get Help Signing in را انتخاب كنيد.
در مرحله بعدي دو روش را براي بازيابي مي‌توانيد انتخاب كنيد. اگر تب User Name را انتخاب كرديد، بايد ايميلي كه روز نخست با آن ثبت‌نام كرديد را وارد كنيد تا لينك فعالسازي به آدرس شما ايميل شود. در صورتي كه تب Phone را انتخاب كنيد، لينك فعالسازي به شماره تلفن شما اس‌ام‌اس مي‌شود. يكي از دو روش را انتخاب كنيد، مشخصات مورد نياز را وارد كنيد و گزينه Send Login Link را انتخاب كنيد. در صورتي كه ايميلي كه براي ثبت‌نام وارد كرديد را فراموش كرديد، نگران نباشيد از طريق شماره تلفن مي‌توانيد لينك فعالسازي را دريافت نماييد.
پس از دريافت لينك‌ فعالسازي از طريق ايميل و يا شماره تلفن خود، بر روي آن كليك كنيد. پس از آن صفحه‌اي براي شما باز مي‌شود كه شما بايد گزينه  Reset Password را انتخاب كنيد. اكنون وارد صفحه‌اي مي‌شويد كه بايد رمزعبور جديد را وارد كنيد. اكنون مي‌توانيد با رمزعبور جديدي كه تعريف كرديد، وارد اكانت اينستاگرام خود شويد.
مطلب مرتبط:بازيابي پيام هاي تلگرام : ۳ راه كه پيامها و عكسهاي پاك شده تلگرام را برگردانيد
۱. روش دوم بازيابي رمز اينستاگرام از طريق فيسبوكبراي بازيابي رمزعبور اينستاگرام از طريق فيس‌بوك وارد صفحه اصلي اينستاگرام شويد. گزينه Log in with Facebook را انتخاب كنيد. توجه كنيد اين گزينه تنها زماني براي شما فعال و قابل استفاده است كه پيش از اين حساب اينستاگرام خود را به فيس‌بوك وصل كرده باشيد. حال مشخصات فيس‌بوك خود را وارد كنيد و گزينه Login را انتخاب كنيد. پس از آن Instagram حسابي را كه اخيراً به حساب فيس‌بوك‌تان وصل كرده‌ايد را نشان مي‌دهد و گزينه در اختيار شما قرار مي‌گيرد كه مي‌توانيد رمزعبور جديد را براي حساب اينستاگرام خود تعريف كنيد.
اگر رمزعبور اينستاگرام خود را فراموش كرديد، نگران نباشيد بسادگي مي‌توانيد رمز اينستاگرام خود را بازيابي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.